BMW a realizat zilele trecute premiera mondială a noului model din Seria 5 Sedan. Disponibil la noi din primăvara anului viitor, noul model continuă o tradiție de reper în segmentul sport sedan premium.
În cea mai recentă parte a seriei de filme „Die Hard”, personajul lui Bruce Willis intră în posesia unui BMW seria 5 din 2006. De ce BMW? Producătorii au făcut un sondaj care a arătat că oamenii își doresc mai multe BMW-uri în filme, deoarece alternativele Audi și Mercedes erau deja prea obișnuite! De ce Seria 5? Regizorul Len Wiseman a considerat „Seria 3 prea comună, Seria 7 prea pretențioasă, iar toate celelalte ori prea feminine, ori menite a compensa o criză de vârstă medie… Adică exact tot ceea ce personajul McClane nu reprezintă!” Descrierea e excelentă pentru Seria 5, una din cele mai apreciate mașini de-a lungul anilor, indiferent de restilizare. Iar 5-ul se află la a șasea apariție, din care cel puțin trei radicale. După peste 5,5 milioane de exemplare vândute în 37 de ani de producție, nu e exagerat să spui că BMW Seria 5 cam dă tonul în categoria sport sedan premium.
În general, noile generații de Seria 5 au adus măriri ale ampatamentului, iar acum BMW se laudă cu cel mai lung ampatament din segment. Design-ul începe cu o grilă dublă, înclinată ușor înainte, capotă lungă, netedă și sculptată pentru a inspira mai multă forță, acoperișul este arcuit în stilul unui coupé, iar spatele e „musculos”. Caroseria e mult mai rigidă, cu 55% față de generația anterioară, dar optimizează și masa automobilului. Vor fi disponibile trei versiuni de motor cu șase cilindri și una cu opt cilindri, toate pe benzină, precum și două variante diesel cu șase cilindri și un turbo diesel cu patru cilindri. Modelul 530d, cu 184 CP va fi punctul de reper în acest segment, cu un consum mediu de doar 5 litri la 100 de km. Vârful de gamă este 550i cu 407 CP! Toate modelele vor fi disponibile opțional cu noua transmisie automată cu opt trepte! La capitolul fițe sunt o sumedenie de sisteme inovatoare de asistare a șoferului, ca avertizarea la schimbarea benzii sau la părăsirea sensului, limitarea vitezei sau asistarea la parcare.
Singurul impediment major – pentru cei mai mulți – este prețul: actuala Serie 5 începe de la 37.000 de euro și se apropie de 100.000 pentru modelul de top M5. Cu siguranță însă, adăugând și caracteristica de ideală pentru fițe, nu va trece mult până noua gamă BMW va popula și străzile de la noi.
C3 Picasso joacă în „Ho-ho-ho” Prima comedie românescă despre Crăciun, filmul „Ho-ho-ho”, are în distribuție și modelul Citroën C3 Picasso. Producția Media Pro Pictures este regizată de celebrul spaniol Jesus del Cerro, iar în rolurile principale sunt distribuiți Ștefan Bănică jr, Pavel Bartoș, Alina Chivulescu, Valentin Teodosiu, Bogdan Iancu și Raisa Mihai. În film, în numeroasele încercări de a scăpa de o bandă de hoți, personajele principale se folosesc, cu succes, și de un Citroën C3 Picasso, expus în mall-ul unde au avut loc filmările.
Cinci stele pentru noul Astra Noul model Opel Astra a primit cinci stele din partea Euro NCAP, maximum acordat în prezent de organizația care testează siguranța automobilelor. Tetierele active Astra au primit cel mai mare scor acordat vreodată. De asemenea, noul Chevrolet Spark, model ce va fi lansat la noi în primăvara anului 2010, a fost cotat la patru stele, primind 69 din 100 de puncte, la doar un punct de cotația de cinci stele.
Leon face legea în WTCC Seat a câștigat pentru a doua oară consecutiv titlurile la constructori și piloți în Campionatul Mondial de Turisme (WTCC) 2009. SEAT și Gabriele TarÂquini sunt noii campioni, Yvan Müller terminând pe doi, iar Tom Coronel a câștigat la independenți. Seat s-a impus astfel cu două modele diferite, Leon TDI și Leon WTCC. În ultima cursă, piloții Seat și-au asigurat victoria la general, deși au terminat calificările la spital după un accident care a deteriorat serios și mașinile.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER